System walk

Tutaj można zapoznać się z informacjami, które tycza się mechanicznej strony rozgrywki takimi jak np. walka.
Awatar użytkownika
Nemea
Srebrna Lwica
Srebrna Lwica
Posty: 181
Rejestracja: czw sty 25, 2018 6:32 pm
Życie: 100/100
Siła: ●ooooo
Zręczność: ●ooooo
Percepcja: ●ooooo
Płeć: Samica
Wiek: Dorosły
Data narodzin: 05 sty 2018
Gatunek: lew

sob sty 27, 2018 3:25 pm

Walki

W walkach panuje system turowy:
Na posta 2 ruchy czyli:
-atak atak
-atak, obrona
-obrona, obrona
-obrona, atak

Do tego będą stosowane kości. MG będzie rozstrzygał wynik walki na podstawi wiedzy o postaci, jej atrybutach itp. Kości są pomocami ale nie są decydujące. Fatum na ich postawie może wywnioskowywać co zrobić dalej jednak to właśnie KP postaci ma bardzo ważny głos. Jeśli ktoś jest wojownikiem i było to zawarte nie tylko na wspomnieniu ale w historii całej, to taka osoba we walkach będzie lepiej sobie radziła nawet niższego rzutu ( nie mówimy o skrajnych ale tak dodatkowo)

We walkach liczy się rozsądek ale tez to tak kto opisuje swoje akcje. Słabsza pozornie postać może wygrać walkę ze silniejsza jeśli odpowiednio podejście do wyzwania.

Oczywiście można walczyć ale kwestie trafień itp. muszą już gracze między sobą uzgadniać lub na zwyczajowy rozsądek rozpisywać.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”